  • Data: 2013-07-09 03:50:27
    Temat: Re: Odmienne podejście do budowania.
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 9 lipca 2013 03:34:38 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

    > :D
    >

    > [...]
    >

    > Muzykiem? Jak tak to smialo - chwal sie :)
    >
    > Pisales o chlopakach ktorzy graja, jakoby mial to byc argument jak to jest
    >
    > "w miescie" lepiej - to ja Ci podaje kontrargument ze na mojej "wsi" tez
    >
    > chlopaki potrafia dobrze rocka grac :)
    >

    > [...]
    >

    > ROTFL. I Ty porownujesz swoj prywatny porzadny zestaw audio do sluchania
    >
    > w jakims centrum handlowym? No mysle ze mozemy juz temat naprawde zakonczyc :))
    >
    > pozdr.
    >

    > --

> [...]

    Stwierdziłem w oparciu o niezależne źródło że słuchanie muzyki to nie hobby a bierna
    rozrywka. Oczywiście że możemy zakończyć skoro się poddajesz. Na razie przegrywasz,
    Nie dziwię się że chcesz zakończyć. Przynajmniej honorowo postępujesz. Albo starasz
    się żeby tak to wyglądało. Ja bym wymienił hobby możliwe do uprawiania na wsi a
    niemożliwe w mieście. Znam kilka takich których z przyczyn ekonomicznych w mieście
    nie warto, co nie znaczy że są absolutnie niemożliwe do uprawiania.