  • Data: 2013-07-09 09:41:58
    Temat: Re: Odmienne podejście do budowania.
    Od: Franc <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 9 Jul 2013 09:29:29 +0200, /// Kaszpir /// napisał(a):

    > Dom na nowym mini osiedlu domków jednorodzinnych kilka kilometrów od granicy
    > miasta (Toruń).
    > Dom położony jest niedaleko lasu , dookoła ciągną się dziesiątkami
    > kilometrów lasy , kilkaset metrów dalej mam jezioro , dalej drugie jezioro.
    > Cisza , spokój , świeże powietrze.

    Rozgarty-Górsk - te rejony? :-)

    Generalnie ludzie starają się uciekać z miasta i ja im się nie dziwię.
    Trzeba pamiętać o jednej super ważnej rzeczy - klimat i powietrze w jakim
    się mieszka. Miasta są zapchane spalinami i innymi cudami - a obecność
    teatru, kina, parku i lunapraku nie rekompensuje powolnego trucia swojego
    organizmu.

    --
    Franc