    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 9 Jul 2013 00:20:43 -0700 (PDT)
    <f...@g...com>
    <d...@g...com>
    <6...@g...com>
    <4...@g...com>
    <d...@g...com>
    <5...@g...com>
    <8...@g...com>
    <a...@g...com>
    <4...@g...com>
    Subject: Re: Odmienne podejście do budowania.
    From: "Marcin W." <m...@w...org>

    W dniu wtorek, 9 lipca 2013 03:50:27 UTC+2 użytkownik k...@g...com napisał:

    > Stwierdziłem w oparciu o niezależne źródło że słuchanie muzyki to nie hobby a
    bierna rozrywka. Oczywiście że możemy zakończyć skoro się poddajesz. Na razie
    przegrywasz, Nie dziwię się że chcesz zakończyć. Przynajmniej honorowo postępujesz.
    Albo starasz się żeby tak to wyglądało. Ja bym wymienił hobby możliwe do uprawiania
    na wsi a niemożliwe w mieście. Znam kilka takich których z przyczyn ekonomicznych w
    mieście nie warto, co nie znaczy że są absolutnie niemożliwe do uprawiania.

    Buduję dom - w sumie to moje hobby (
    http://img10.imageshack.us/img10/9362/dscf7976x.jpg ). W zasadzie dom jest ukończony
    i zabrałem się za urządzanie działki. Zakładał będę ogród z elementami Japońskimi
    (Niwaki http://img51.imageshack.us/img51/1747/zdjcie0864.jpg etc.). Będę miał zajęcie
    na całe życie... W ogrodzie ziemianka, wędzarnia, grill... (Tak - wiem, że w mieście
    jest sklep z wędlinami, a w domu lodówki....)
    Mam sąsiadów z którymi przy piwku (ja osobiście woda/sok) strzelamy sobie z wiatrówki
    nie umawiając się na strzelnicy - robimy to przy Naszych domach. Przy tarasie będę
    miał strumień wpadający do oczka wodnego ca. 30 m2 - w ramach relaksu wyjdę na taras
    i będę słuchał "muzyki" płynącej wody i obserwował pływające ryby...

    W domu mam dużo miejsca - mam swoje biuro w którym mogę się zamknąć w ciszy i
    spokojnie pracować (Już to widzę w mieszkaniu w bloku...). Mam jeszcze wolne 2 pokoje
    które mogę zaadaptować na domową siłownię etc.
    Wiem, że na każdy z tych argumentów podasz kontrargumenty w postaci chronologicznie:
    sklep, lodówka, strzelnica, ogród botaniczny, zoo, wynajęte biuro, siłownia na
    mieście - ale do każdego z tych miejsc musisz dojechać, kupić bilety, karnety itp. -
    jak dla mnie bez sensu.

    Tak jak już tutaj wcześniej wspomniano - Dom to inny styl życia. Bliżej natury,
    spokojniej. Dom to sposób na życie - ruch i obowiązki do końca życia - trawniki,
    drzewka, odśnieżanie chodników. Można to jako minusy traktować, ale są również i
    plusy - trawniki, drzewka i dużo przestrzeni. Jakoś wcale nie ciągnie mnie do teatru
    i nie czuje się przez to gorszy. Może o dlatego, że chcę od życia czegoś więcej niż
    1x2 m - bo wg niektórych tyle do szczęścia wystarcza.

    A co do odległości i "fajności" miasta. Mieszkam 40 km od Poznania - Do Galerii
    Malta, M1, IKEI, CinemaCity dojeżdżam w 30 minut. Był czas, że wynajmowałem na
    Polance mieszkanie, a pracowałem z drugiej strony Poznania - przejazd przez miasto
    oscylował w granicach 1 do 1,5 godziny. Ja dziękuję za takie "atrakcje".

    Pozdrawiam
    Marcin