  • Data: 2013-07-21 11:47:24
    Temat: Re: Odmienne podejście do budowania.
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:dd088ac9-2d7f-4bb1-8c76-d354d5e4c7cd@googlegrou
    ps.com...

    > Czy dla Ciebie wzorcem spędzania wolnego czasu jest najebanie się przy
    > grillu?
    > Wąskie horyzonty to Ty masz. Nie potrafiłeś podać przykładu hobby
    > możliwego do
    > uprawiania w domku a niemożliwego w mieście.

    Wąskie horyzonty myślowe to ty masz, skoro uważasz, ze przy grillu
    chodzi tylko i wyłącznie o "najebanie się".
    Przede wszystkim chodzi o więź rodzinną, spotkanmie z przyjaciółmi, o
    kontakt z ludźmi, czyli to czego każdy człowiek potrzebuje. Jedno czy
    dwa wypite dobre piwa nie jest "najebywaniem się".
    Po prostu masz wypaczone pojęcie co do grilla, właśnie dlatego, że znasz
    tego grilla tylko i wyłacznie z wersji blokowiskowo-miejskiej, gdzie dla
    grupy zamieszkującej blokowiska jest to ogromym przedsięwzięciem raz czy
    dwa razy do roku, kojarzonym z pijaństwem.
    Dla mnie grill to po prostu forma posiłku weekendowego, zamiast obiadu
    spożywanego na trawie wraz z całą rodziną i znajomymi, który
    przygotowuje się wspólnie.