  • Data: 2015-03-01 22:50:12
    Temat: Re: Odp: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 1 Mar 2015 22:45:44 +0100, @ napisał(a):

    > Drugi. Pierwszy raz nie trafilo, kolejny tez nie trafi, wiec odpuszczam.

    > A otoz wiem, bo zainteresowalam sie nimi dokladnie :)
    > Z racji tego, ze temat mnie osobiscie dotyczy.
    > Nie znasz - to poznaj, zanim sie wypowiesz.
    >
    > Możliwe, że jakiekolwiek podejrzenie choroby
    >
    > Jasne jasne, zwlaszcza kiedy "niepotwierdzone" jest potem "wykluczone" :)

    "W przypadku sytuacji wymagającej zachowania szczególnej ostrożności
    szczepienie należy opóźnić do czasu poprawy stanu pacjenta lub wyjaśnienia
    wątpliwości. Jeżeli jednak korzyści wynikające ze szczepienia przewyższają
    ryzyko wystąpienia NOP i jego konsekwencje, to można je wykonać."

    He he, "jeśli korzyści przewyższają ryzyko", dobre, co? Ciekawe, KTO TO
    OBLICZA I JAK.

    --

    XL
    pewni siebie.