  • Data: 2015-03-01 22:59:54
    Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

    > Nie idzie, wreszcie zrozumiałeś :-)
    > .
    Jestes w grupie osób ktore ironie rozpoznają dopiero wtedy jak stanie za
    nimi i kopnie je w dupe?
    Wytlumacz proszę, skoro to nie dzieki szczepionkom, to jaki był powód
    spadku zachorowań na odrę po wprowadzeniu obowiązkowego szczepienia?
    Przypadek?

    > A ja mam przeciwnie - im głębiej w las, tym więcej drzew.

    Szkoda tylko, ze nie masz zadnych danych na potwierdzenie swoich
    wątpliwości, poza sporem o zasady logiki...