  • Data: 2015-03-01 22:53:48
    Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.03.2015 o 22:48, Ikselka pisze:

    > Blady dupku, wiem, ze to cytat - bo przecież sam nie jesteś w stanie się
    > wypowiedzieć odważnie o niczym - i to własnie dlatego bierzesz sobie CZYJŚ

    Jestem - i cały czas to robię (o co masz do mnie pretensję).

    Ale lubię ten cytat. I co mi zrobisz, zakłamana szmato?

    > cytat za motto, że niby taki dupochron, "to nie ja, to on powiedział". A
    > skoro wybierasz właśnie ten cytat, to znaczy, że się
    > mentalnie/moralnie/kulturowo/emocjonalnie i w każdym innym sensie pod nim
    > podpisujesz tymi swoimi dwoma krzyzykami, tępaku.

    Pewnie , że się podpisuję - i to świadomie (co dla ciebie jest zapewne
    rzadki zjawiskiem - świadome robienie czegokolwiek, kretynko myślą nie
    skażona).

    > I nie zmieniam tematu - wręcz przeciwnie, wciąż się go trzymam, kiedy
    > wytykam ci, że BOISZ się wyrazić jakąkolwiek opinię, która byłaby twoja

    Boję się? Tak jak boję się wyrazić opinię, że tępaki twojego pokroju nie
    powinny mieć prawa do rozmnażania? Pfffffff

    > własna. Jak ze szczepieniami, tak i z "niemaniem Boga" tylko powtarzasz
    > pierdoły, które ci do mózgownicy ktoś wtłoczył, bo z urodzenia pusta i się
    > dlatego świetnie na śmietnik nadała.

    Nie sądź innych po sobie, materacyku.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.