  • Data: 2011-08-26 10:59:19
    Temat: Re: Odp: Re: Zróbmy próbę jakiego typu kuchenka lepsz a.
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kogutek wrote:
    > jakom kuchnie se kupiłem. Że niby taka droga. A z drugiej pomimo
    > zalet jakie ma ich nie wykorzystują bo prąd drogi a i pewno
    > podniebienia przyzwyczajone do byle czego aby szybko. I tak jak jedzą
    > tak tutaj piszą, znaczy się byle jak. Widać to w tym wątku " u mnie
    > litr wody to się gotuje kilkadziesiąt sekund". I co to za argument że
    > się woda na herbatę szybko zagotuje. Jak się komuś spieszy to minuta
    > krócej nic nie zmieni, chyba że ma przełyk i całą\ resztę z
    > duraluminium. Jak ktoś ma czas żeby poczekać na ostudzenie herbaty
> [...]

    bredzisz jak pokopany...

    taki typowy Polski chłopski filozof.

    praca na indukcji jest najbardziej podobna do pracy na gazie, gdzie możesz
    precyzyjnie regulować ilość ciepła dostarczanego do naczynia, przy czym na
    indukcji dno nagrzewa sie w całości a gaz nagrzewa miejscowo dając tzw okrąg
    przegrzania.

    jedyne czego mi brakuje w standardowych płytach ind to czyjnika temperatury
    który by pozwalał grzać na T a nie na P

    Kuchenka elektryczna z płytą grzewczą pracuje zaś podobeni do kuchni
    weglowej masz gorącą fajerkę i regulowac możesz praktycznie tylko
    podnoszeniem naczynia lub odstawieniem dalej.