  • Data: 2012-06-06 23:03:37
    Temat: Re: Odp: po co iglaki
    Od: " " <g...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Johnny <j...@p...pl> napisał(a):

    > P.s. Tylko swinie siedzą w kinie, tylko wuje sadzą tuje....

    Często jak ktos kupi dom z działką to wysadza tuje, świerki jodły itp.
    Miejsce tych drzew jest w lesie.
    Niech każdy robi co lubi. Ja tylko chciałem zwrócić uwagę na fakt, którego
    można kiedyś żałować.
    Na ogrodzenie tuje ok, byle strzyżone do 2 m.
    Świerki gdzieś z tyłu za domem.
    Przyjemnośc wypoczywania w sadzie owocowym w maju nie zastąpiona.
    Kupiłem kiedys tzw siedlisko ok 4 ha.
    Lasek, łąka, nieużytek itp. Jak zawsze.
    Ale w tym przedwojennym zagospodarowaniu 200 metrów od domu siągnął się sad.
    Stare śliwki, jabłonie które trzeba było wyciąć. Ale nasadziłem nowe.
    Za 2 tygodnie skosztuję papierówki z dwóch drzewek co obrodziły w tym roku
    wspaniale. W lipcu obrodzi grusza bo już to widzę. Wiśnie też się udały na 5
    drzewkach. Dwie pozostałe coś nie bardzo.
    Mam też pare orzechów włoskich ale te ostro tnę aby nie wybijały za wysoko.
    Nie wymarzaja ale dają orzechy co 2 lata.
    W ogóle w tym roku urodzaj na owoce choć było dość sucho.
    Może jakieś ciekawe winko się ukręci?
    Jakbym miał iglaki tobym nie miał o czym pisać. Serdecznie zachęcam do drzewek
    owocowych.
    Jeszcze raz powtarzam. Widok w maju bezcenny.