  • Data: 2016-06-11 02:38:17
    Temat: Re: Odświeżenie starego stołu
    Od: JDX <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-06-07 14:53, quent wrote:
    [...]
    > Na swoje blaty kuchenne fornirowane dałem olej z ikei:
    > http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/50070378/
    >
    > Sprawdza się.
    A jak się sprawdza pod względem mocowania maszynki do mięsa czy
    nap..ania młotkiem do mięsa (oczywiście nie bezpośrednio tylko przez
    deskę)? Czy często trzeba powtarzać olejowanie? Chciałbym odnowić matce
    stolik w kuchni, a w sam raz zostało mi trochę oleju, którego używam do
    mniej narażonych na urazy mechaniczne mebli (blat w łazience, zabytkowy
    stolik do salonu). A jeśli nie oleju, to czego należałoby użyć, aby
    powłoka była w miarę odporna mechanicznie? Jakiegoś lakieru do parkietów?