  • Data: 2014-02-13 23:08:39
    Temat: Re: Oferta na solary dla domku jednorodzinnego
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 13 lutego 2014 09:23:45 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Twoje zalozenia sa nieprecyzyjne. Nie wiem co znaczy pochmurny dzien wg.
    > Ciebie skoro z 10m^2 uzyskuje sie 1 kW (mocy chwilowej?). Napewno w
    > sloneczny dzien uzyskuje sie 15 i wiecej kWh w ciagu dnia z troche
    > wiecej jak 5 m^2.

    Przypuszczam ze dom rodzicow autora zjada te 120-150kWh / dobe, wiec 15kWh
    to jakby tylko 10% zapotrzebowania i to w sloneczny (!) dzien zimowy.
    Gdzie obiecywane przez instalatora 40% oszczednosci? :-)) Moj wykres
    prawde mowi :D Jak srednio w zime mu te solary wygeneruja 5% zapotrzebowania
    na CO+CWU to bedzie sukces. Kompletnie nieoplacalny interes :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.