  • Data: 2014-02-13 23:12:34
    Temat: Re: Oferta na solary dla domku jednorodzinnego
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 13 lutego 2014 09:40:11 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Ja nie bardzo wiem o co Ci chodzi. Kupie pompe 12 to da 12. Pewnie, ze
    > da - zima copem=1, tylko nie jestem pewny czy o to chodzi.

    Mamy tu przeciez na grupie kolege co grzeje pompa powietrzna dom i jego
    wyniki sa bardzo zblizone do moich, gdzie ja grzeje gruntowa :)

    > Super. Nic tylko pozazdroscic - jak zwykle. No to jaki masz ten
    > przydzial mocy? Ile wzial instalator za podlaczenie i napelnienie?

    Ja mam 17kW ale co to ma do rzeczy? Chcialem 25A miec zabezpieczenia
    i tyle mam. Jakos 2k pln za to zaplacilem w sumie. Obojetnie czym bym
    nie grzal i tak bym tyle zaplacil :D Bo sam piec w kuchni to z 9kW
    zje na maksimum.

    > Z wiekiem coraz wieksze brednie piszesz chu wie po co. Kto komu
    > proponuje kupowac solara na zime?

    A Ty czytasz w ogole to co inni pisza czy po prostu szukasz fragmentow
    do ktorych bys sie mogl przypierniczyc ? :-)

    Cytuje post autora watku (Lisciastego):

    "od listopada do marca oszczędność cwu+co 40%. "

    Jak od listopada do marca u Ciebie nie ma zimy to mieszkasz chyba
    w innym rejonie swiata :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.