  • Data: 2011-12-13 06:51:39
    Temat: Re: Ogromna wilgotność w nowym domu
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ciekaw jestem jak to jest z firmami, które budują domy metodami tradycyjnymi
    > "pod klucz" w 3 miesiące i ludzie się od razu wprowadzają...

    Mój znajomy kupił dom na sąsiednim osiedlu i własnie w sobotę się
    prowadział , a dom zaczęto budować chyba w sierpniu czy też
    wrześniu ... Dom został oddany pod klucz ...
    Czyli zamieszał po około 4 miesiącach :)

    Tam gdzie ja mieszkam (na konkurencyjnym osiedlu) w bardzo podobnym
    czasie budują domy , tyle że stanie developerskim.
    Mój był oddany sporo później bo mimo że zaczęta została budowa we
    wrześniu to odebrałem go dopiero w czerwcu , bo zależało mi aby
    przezimował a na zimę nie chciałem się wprowadzać ;)