  • Data: 2013-04-09 19:56:08
    Temat: Re: Ogrzewania podłogowe - juz za późno?
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > W swoich krętactwach stajesz się nudny. O Twoich brakach w wiedzy już
    > nawet nie chce mi się pisać.

    Ciekawa odpowiedź na to jak po tym jak zarzuciłeś mi kłamstwo pokazałem
    cytat z archiwum :-) Szkoda że nie występujesz pod imieniem i nazwiskiem aby
    każdy mógł unikać takich uczciwych fachowców jak Ty.

    > Co do przepraszania to wiem, że tego w życiu nie zrobisz, bo taka jest
    > Twoja natura.

    Oczywiście panie psychologu - Ty wiesz jaka jest "moja natura" - w końcu Ty
    wiesz wszystko!

    Pozdrawiam
    Ergie