  • Data: 2018-12-10 13:52:53
    Temat: Re: Ogrzewanie PC PW
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 10 Dec 2018 12:50:44 +0100, Janusz

    > Dodaj im że piec i tak im nie wytrzyma dłużej niż 7-10lat i to trzeba
    > dopisać do rachunku za ogrzewanie.

    Wtedy pada argument, że pompa to nowy wynalazek, podlega postarzaniu i
    działa jeszcze krócej a przecież jest droższa. Oczywiście żaden z tych
    ignorantów nie wie, że to urządzenie wprost z branży chłodniczej która
    działa od 50 lat, zaś sama idea pompy ciepła ma lat ponad 100. Nie
    wspominając że pompy całej się nie wymienia, a tylko ew. poszczególne
    elementy (o ile w ogóle padną).

    > Niestety, u mnie w okolicy jest lepiej, nowi sąsiedzi grzeją
    > gazem ale starzy niestety węglem :(

    U mnie w nowej lokalizacji też grzeją gazem (ja mimo tego że gaz ziemny pod
    płotem instaluję PC -- no bo basen). ;) Ale w obecnej lokalizacji (były)
    minister środowiska za płotem, wraz z rodziną (w sumie 3 domy w tym jeden
    dwulokalowy), i zadymiają głównie drewnem. Tymczasem gaz ziemny pod płotem
    od 15 lat leży. No to jak ma być dobrze jak wzorce takie a nie inne...

    --
    Pozdor
    Myjk