  • Data: 2018-12-10 13:55:21
    Temat: Re: Ogrzewanie PC PW
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 10 Dec 2018 02:20:30 -0800 (PST), Lisciasty

    > Pozytywizm, praca u podstaw, orka na ugorze, ale powoli się to zmieni.
    > Dobrze że odwalasz tą robotę zupełnie za darmo i jeszcze psując sobie nerwy.
    > Ja też działam w okolicy i w otoczeniu, pomp ciepła nie przybywa
    > ale przynajmniej ludki bardziej zwracają uwagę na izolację i energooszczędność,
    > idą bardziej w gaz niż w wungiel itp.
    > Skandynawcy i Germanie też od razu nie wskoczyli na wyższy poziom
    > cywilizacji, też potrzebowali lat. Damy radę ;)

    Ja się nie upieram na pompy ciepła, gaz (w tym z butli) czy panele to też
    sensowny wybór -- a w jakim kierunku iść to zależy od zapotrzebowania domu
    na ciepło. Najbardziej mnie wpienia, że ludzie powielają bzdury zasłyszane
    -- żadne nie usiądzie, nie policzy. No bo przecież wszem i wobec wiadomo że
    teoria sobie a praktyka sobie. :/

    --
    Pozdor
    Myjk