  • Data: 2014-01-04 22:20:00
    Temat: Re: Ogrzewanie elektryczne koszty?
    Od: "Robert" <a...@p...jak.trzeba> szukaj wiadomości tego autora

    "fifak" napisał:
    > Jak wypadają koszty ogrzewania elektrycznego niewielkiego mieszkania 42m2
    > w nowoczesnym budownictwie w porównaniu do ogrzewania gazowego i MPEC?

    Ostatnio odwiedziłem dziadków żony. Mieszkają w stareńkiej kamienicy, metraż
    mieszkania ~55-60 m2.
    Ogrzewają elektrycznie. Jak na baaardzo leciwych ludzi przystało, mają w
    mieszkaniu często "ukrop" nie do zniesienia.
    Miesięczny koszt energii elektrycznej wg Dziadka to około 160-170 zł.
    Ogrzewają elektrycznie również cwu. W kuchni mają butle gazowe do kuchenki.
    Mają dwie taryfy; większość energochłonnych prac/czynności starają się
    wykonywać oczywiście w tej tańszej taryfie.
    Jeśli Dziadek nie fantazjuje (a nie widzę powodu, dla którego miałby), to
    chciałbym mieć takie ogrzewanie :-)