  • Data: 2013-10-15 13:33:13
    Temat: Re: Ogrzewanie elektryczne w nowym domu - szaleństwo?
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:e34c6e7a-9b28-4eb5-bbec-dd51ff7624be@go
    oglegroups.com...

    > Nie maja one znaczenia w domach 30-50 letnich ktore kupujesz po 100-150
    > tys
    > pln i ktore kupujesz glownie ze wzgledu na dzialke :) Jednak jak mialbym
    > dac za dom 500-700 tys i byc zmuszonym (ze wzgledu na mega drogie
    > ogrzewanie)
    > do zniszczenia wszystkich podlog i skucia wszystkich posadzek to na pewno
    > bym szukal innego domu :)

    A jak byś musiał zniszczyć podłogówkę aby przenieść ściany działowe to nie?
    Na jedno wychodzi.

    Osobiście w życiu pomagałem tylko przy kilku remontach domów i zawsze
    wiązały się one ze zmianą niektórych ścian działowych, a czasem nawet
    nośnych. I tak wiązało się to z częściowym kuciem wylewek i wykonaniem
    nowych.

    Ps. Poza tym kupiec może w ogóle nie chcieć podłogówki i zamontować normalne
    grzejniki i np. kocioł na ekogroszek albo co gorsza na śmieci. Wydanie XXX
    kasy na zrobienie podłogówki nie podniesie ceny domu o XXX zł, dobrze będzie
    jeśli podniesie cokolwiek.

    Pozdrawiam
    Ergie