  • Data: 2013-07-26 13:56:38
    Temat: Re: Ogrzewanie z ziemi
    Od: Franc <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 26 Jul 2013 04:01:11 -0700 (PDT), m...@g...com napisał(a):

    > OK, może nie okazyjne kupno - ale złożenie samochodu od podstaw ;). No ale
    generalnie to jest prawda i dla reszty instalacji - na etapie budowy chyba na tym
    najbardziej "kroi się" klienta ;)

    Tak sobie myślę, że poszczególni podwykonawcy żyją w przekonaniu, iż jak
    ktoś buduje dom to na pewno można go skroić na parę tysięcy. Nowy dom musi
    kosztować i te parę kawałków w prawo albo w lewo nikt nie zauważy.

    Nie będę się mądrować, zobaczę jak wyjdzie jak ja będę stawiał dom. Póki co
    jesteśmy na etapie robienia projektu.
    Teraz nastawiam się tylko "agresywnie" do wszystkich potencjalnych
    wykonawców, z którymi będę miał kontakt.

    --
    Franc