  • Data: 2013-07-26 14:31:51
    Temat: Re: Ogrzewanie z ziemi
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 26 lipca 2013 14:19:05 UTC+2 użytkownik Franc napisał:

    > Wiedza, gdzie walnąć przysłowiowym młotkiem też kosztuje. No i
    >
    > doświadczenie ekipy i Twój spokojny sen, gwarancja itp. :-)
    Też takie teorie mi sen z oczy spędzały jak budowe zaczynałem. A jak rozpoczełem to
    poszło jak z płatka. A gwarancje, podpisane umowy ktróre niby spokojny sen gwarantują
    to mit. Ja w trakcie całej budowy podpisałem jedna malutką umowę(montaz okien) ale to
    i tak w kwesti formalnej aby fat 7% była a nie 22.
    Żadnych innych umów nie miałem, faktur za robocizne nie brałem bo i po co.
    Brałem za to spradzone ekipy i jak byla koniecznośc coś poprawić to bez umów i
    faktur, wezwań itp poprawili.
    Jak zaufasz wiedzuy fachowców i umowa gwarancją itpo a sam nie dopilnujesz to nioc
    dobrego z tego nie wyjdzie.