  • Data: 2013-07-26 15:22:44
    Temat: Re: Ogrzewanie z ziemi
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 26 lipca 2013 14:39:57 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Tak na szybko co mi przyszło do głowy to odłączamz od pompy podłączam wodę z
    wodociągu(wyzsze ciśnienie) i za jakiś czas obserwuję w ogródku gdzie kałuża się
    robi.

    Nie ma szans - wszystko wsiaknie i nic nie zauwazysz ;)
    Ale to sa rozwazania czysto akademickie. Tak jak pisalem - rury PE z wodociagow
    ida w 10 x gorszych warunkach, przy drzewach, korzeniach, pod drogami,
    chodnikami, studzienkami i cholera wie co jeszcze i jedyne ich awarie to jak
    koparka je wykopie ;) To jest tak wytrzymala i elastyczna rura ze trudno mi
    sobie wyobrazic pekniecie :) "Moje" wodociagi zakopuja te rury bez zachowania
    jakichkolwiek norm (tj. podsypka piaskowa etc) - zasada jest prosta - nie ma ostrych
    kamieni - spokojnie mozna zasypywac calosc materialem rodzimym.

    Nie slyszalem o ani jednej awarii pekniecia rury PE.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.