  • Data: 2013-07-26 15:28:29
    Temat: Re: Ogrzewanie z ziemi
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 26 lipca 2013 14:59:25 UTC+2 użytkownik w...@g...com napisał:

    > A wydaje mi się, że
    > - właściwa analiza zapotrzebowania (na ciepło),
    > - projekt i wykonanie podłogówki wraz z instalacją pompy ciepła
    > - w nowo budowanymm domu
    > to właśnie droga do sukcesu. A jednak przyznasz, że fachowiec (taki prawdziwy z
    polecenia) z doświadczeniem to właściwy tok rozumowania.

    100% racji. Jak ktos chce to ja za 500 pln robie pelne OZC + projekt podlogowki.
    I gratis ustnie / telefonicznie doradzam co do wykonastwa :)

    Majac PORZADNIE zrobione OZC + projekt podlogowki poskladanie tego samemu,
    lub posilkujac sie lokalnym hydraulikiem daje 100% sukcesu i powodzenia.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.