  • Data: 2013-07-26 15:25:31
    Temat: Re: Ogrzewanie z ziemi
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 26 lipca 2013 14:39:22 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:

    > 3 lata temu pojechałem z Wawy do krakowskiego COCH zdobyć "certyfikat
    > chłodnictwa" gdzie na wykładach poznałem budowę i zasady działania
    > klimatyzatorów, pomp ciepła, włącznie z wszelkimi stosowanymi czynnikami
    > oraz "haczykami" instalacyjnymi. Tylko po to by zdobyć nieco wiedzy i
    > zainstalować sobie samemu klimatyzator. :P Wyszło mnie to w sumie 800 zł

    Dzisiaj wystarczy odpalic youtuba albo poszukac strony gdzie krok po kroku
    jest opisany montaz klimatyzatora. Obecnie splity za 800 pln z marketow, czy
    allegro sa juz nabite - wystarczy podlaczyc dwie rury i uruchomic zawor
    odpowietrzajacy na pare sekund (az zacznie czynnik ulatywac) i to jest cale
    uruchamianie klimatyzacji :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.