  • Data: 2013-07-26 15:19:57
    Temat: Re: Ogrzewanie z ziemi
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 26 lipca 2013 14:24:21 UTC+2 użytkownik Franc napisał:

    > Z tego co czytałem, to nie da się ułożyć z jednego kawałka rury "jednego"
    > obegu. Musisz je połączyć w wykopie. To są jakieś setki metrów ułożonych w
    > spiralę.

    Widzisz jakie glupoty czytasz :)
    Ja mam 5 x 100mb podlaczone rozdzielaczem w studzience. Jedyne zrodlo
    rozszczelnienia jakie moze byc to na rozdzielaczu / zaworze. Wszystko mam
    w studzience. Zagladalem tam ostatni raz 3 lata temu jak wszystko montowalem.
    Nie ubylo ani 0,1bar od tego czasu na DZ wiec jest szczelnie :-)

    Rure jak sobie zazyczysz to kupisz i kilometr w jednym kawalku ;)
    Zwykle jednak nie robi sie dluzszych niz 100-150mb bo sa zbyt duze opory.
    Nie ma zadnych laczen w ziemi.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.