    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Okap blatowy ciag dalszy.
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    Date: Sat, 29 Nov 2014 20:08:52 +0100

    Sat, 29 Nov 2014 19:42:42 +0100, Maniek4

    > Moge. Wykazalem,

    Jedynie stwierdziłeś, bo wykazać tego nie jesteś w stanie.

    > Ktos inny pisze, ze montaz tego rodzi konsekwencje
    > w aranzacji szafek w kuchni.

    Straszne konsekwencje. W zamian można powiesić szafki nad kuchnią. To
    wszystko jest szukanie problemów na siłę. Ale tak to jest -- jak kogoś nie
    stać, to dorabia sobie usprawiedliwienie żeby się lepiej poczuć. Poczułeś
    się lepiej?

    > Te uwagi to wiedza, obalajaca argumenty

    Wiedza? Widziałeś chociaż RAZ to rozwiązanie na własne oczy?

    > namolnego akwizytora.

    Który w ogóle by się nie odzywał, gdybyś go nie wyciągnął do odpowiedzi
    przedszkolną prowokacją.

    > Ale jesli kogos to nie obchodzi i chce miec cos takiego
    > to przeciwskazan przeciez nie ma. Reszta to czysty racjonalizm.
    > Czy urzadzenie ktorego wlasciwie moze w domu nie byc jest warte
    > takiej ceny?

    Jest warte tyle ile zapłaci za nie klient. Jak będzie za drogie to cena
    albo spadnie, albo padnie firma. Co w tym trudnego do pojęcia?

    > Pamietac nalezy, ze inne urzadzenia, kilkadziesiat razy tansze
    > zrobia to samo. Z uzytkowego punktu widzenia ten wybor nie
    > ma uzasadnienia, za to lans nie zna gornej granicy kosztow.

    Inne rozwiązania są tańsze, to jest fakt niepodważalny. Na tym należy
    zakończyć. Inne rozwiązania hałasują i hałasować będą chcąc pracować ledwo
    z porównywalną skutecznością póki wentylator będzie bezpośrednio w nich
    zainstalowany i będzie gównianej jakości, a skuteczność będzie ograniczana
    przez płaski "siateks" i odległość od garów.

    > Nie. Nie wklada mi tam nic po czym moglaby mnie dupa bolec.

    Co ty z tym wkładaniem -- ewidentnie masz jakieś ukryte pragnienia.

    > Ale rozumiem rozterki mniejszosci.

    Nie dziwię się, że rozumiesz.

    > Ale w czym masz problem?
    > Nie interesuje Cie dyskusja to nie bierz w niej udzialu.

    Nie ma w twoim wykonaniu dyskusji, jest co najwyżej polowanie na
    czarownice.

    > Grupa sluzy rowniez edukacji

    Tobie widać nie służy, bo jesteś uparty jak osioł.

    > i to co my napiszemy moze byc wazne dla kogos, kto to tylko czyta.

    To daj się wypowiadać z łaski swojej, bo uważam że poza oczywistą
    oczywistością że nie stać cię na to rozwiązanie, albo go zwyczajnie nie
    potrzebujesz, piszesz farmazony.

    > E tam. Kupuj. To produkt idealny dla Ciebie. Jest moze cichy,
    > ciagnie jak mloda cora Koryntu, a kosztami sie nie przejmuj.

    Ja się kosztami przejmuję, więc nie kupię. Nie kupię, bo mnie nie stać.
    Potrafię to jednak przyznać wprost bez dewaluowania dobrego technicznie
    rozwiązania.

    --
    Pozdor
    Myjk