  • Data: 2014-11-12 13:00:42
    Temat: Re: Okap część II
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    > A jest lepsze?

    No właśnie w tym sęk że jest :-)
    1. Źródło hałasu (wentylator) tak na oko 4 krotnie dalej od uszu
    użytkownika.
    2. Pobór oparów tak na oko 3 razy bliżej miejsca ich powstawania.

    Do tego sporo miejsca na zamontowanie cichego wentylatora (zaznaczam, że nie
    wiem, czy Bora takie montuje, ale technicznie ma większe możliwości niż w
    przypadku okapów wiszących)

    > Może bardziej "technicznie wyrafinowane", ale za to skomplikowane do
    > czyszczenia i generalnie mało przydatne.

    Czyszczenie okapu to zdjęcie siatek aluminiowych i włożenie do zmywarki w
    przypadku klasycznego to 10s, w przypadku skośnego trzeba najpierw zdjąć
    panel obudowy (co może być trywialne lub zajmować trochę czasu) w przypadku
    okapu typu Bora to wyjęcie tego lejka z filtrem nie wiem, ile to zajmuje ale
    nie sądzę by wiele dłużej. Na filmach wydaje się być szybkie

    Pozdrawiam
    Ergie