    Date: Fri, 21 Nov 2014 21:55:04 +0100
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Okap część II
    <m3v1am$jte$1@node2.news.atman.pl> <m3vjcs$c05$1@dont-email.me>
    <m3vl7h$jeg$1@node1.news.atman.pl> <m3vn0k$sko$1@dont-email.me>
    <m3vnf3$d6j$1@node2.news.atman.pl> <m3vo41$224$1@dont-email.me>
    <0...@g...com>
    <m4055v$uff$1@dont-email.me>
    <54639d16$0$18074$65785112@news.neostrada.pl>
    <m41p77$fv6$1@node2.news.atman.pl>
    <5464790e$0$2858$65785112@news.neostrada.pl>
    <m421kl$4gq$1@node1.news.atman.pl>
    <5465086d$0$11135$65785112@news.neostrada.pl>
    <m44cbg$ik2$1@node1.news.atman.pl>
    <5465be80$0$18096$65785112@news.neostrada.pl>
    <m44ib7$8qn$1@node2.news.atman.pl>
    <5465d551$0$2846$65785112@news.neostrada.pl>
    <m44n22$tr1$1@node1.news.atman.pl>
    <5465ebd7$0$11152$65785112@news.neostrada.pl>
    <5469996c$0$18093$65785112@news.neostrada.pl>
    <546eebfa$0$22476$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>

    W dniu 2014-11-21 12:24, Slavo BezOkapu.pl pisze:

    > Ile powietrza na godzinę pochłonie wyciąg, do którego przez otwór 0,06 x 0,5 m
    wpada powietrze z prędkością 4 m/s?

    0,06 x 0,5 x 4 x 3600 = 432m3/h

    A czytasz dane techniczne sprzętów, które sprzedajesz?

    http://www.suter.ch/pdf/140327_BORA-Kundenfibel_CB_2
    014_DE_EN.pdf
    Str. 28

    - Leistungsaufnahme max.: 200 W [Max. power consumption: 200 W]
    - Abluftvolumen (netto) max. 400 m3/h [Net volume of extracted air:
    max. 400 m3/h]

    Dla porównania przeciętny okap tradycyjny, który krytykujesz ma
    wydajność ok. 200m3/h i moc silnika wentylatora ok. 100W.
    Kup okap tradycyjny z podobną wydajnością, a uzyskasz ten sam efekt
    tyle, że kilkanaście razy taniej.
    Ja rozumiem, że Ty musisz sprzedać, ale nie kosztem takich kłamstw, że
    B... przy mniejszej mocy niż tradycyjne okapy ma większą wydajność.

    > http://www.youtube.com/watch?v=o0g0oVrJIs4

    ROTFL
    Nawet pokrywki muszą być specjalne, żeby kierowały parę w dół.
    A co z przypadkiem, kiedy pokrywka nie będzie skierowana w kierunku wyciągu?

    Wybacz, ale coraz bardziej się pogrążasz :)