    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Okna drewniane - próchno
    Date: Fri, 19 Oct 2012 15:04:18 +0200

    tyg wrote:

    > Trudna bo producent oświadczy ze przyczyną był nieprawidłowy montaż .
    > Poza tym jest po gwarancji.

    gwarancja to jedno, ale w budownictwie jeśli sie udowodni ewidentną wadę
    produktu to można dochodzi odszkodowania także po gwarancji.

    jakby urwał sei zawias, złaziła farba czy coś to co innego tutaj mamy coś
    co może wskazywać na wadliwy lub wadliwie przygotowany materiał. Tak jak
    pisałem trzeba zatrudnić rzeczoznawcę który przygotuje ekspertyzę, jeśli
    wada wynika ze złego montażu to ścigać montażystę jeśli jest wadą materiału
    to ścigać producenta stolarki