  • Data: 2009-02-08 21:42:04
    Temat: Re: Okna - profile - Wasze doswiadczenia
    Od: "kiki" <s...@s...ss> szukaj wiadomości tego autora

    "Mariusz" <m...@n...net> wrote in message
    news:gmnis7$d17$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > To już sie robi paranoja.. jak zamawisz co innego a robią Ci co innego, za
    > chwile trzeba będzie stac przy produkcji auta czy telewizora?

    Jeszcze dodam, że zła opinia o oknach plastikowych bierze się właśnie z tego
    powodu, że ci docinacze profili kantują na użytych materiałach. Później są
    te wszystkie źle działające okna. Z drewnem jest to samo, źle sezonowane,
    ale prawdopodobnie w ogóle, klejonka źle wykonana, za grube pasy drewna,
    słoje nie w tą stronę itp...

    Pilnować i jeszcze raz pilnować. Zobaczcie jeszcze raz na czym przyłapałem
    producenta okien.