  • Data: 2009-02-08 21:36:15
    Temat: Re: Okna - profile - Wasze doswiadczenia
    Od: "kiki" <s...@s...ss> szukaj wiadomości tego autora

    "Mariusz" <m...@n...net> wrote in message
    news:gmnis7$d17$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > To już sie robi paranoja.. jak zamawisz co innego a robią Ci co innego, za
    > chwile trzeba będzie stac przy produkcji auta czy telewizora?
    > Takie sprawy powinny od razu trafiac do sądu i firmie mówimy do widzenia a
    > gosciowi zakaz DG na 10 lat.

    To prawda co piszesz ale DG otworzy na słupa z rodziny i dalej będzie to
    samo. Jedyne co może zmienić to egzaminy mistrzowskie, testy kwalifikacyjne,
    zezwolenia i koncesje. Do tego surowe kary ale to wiadomo
    niewykonalne.wszystko, bo tam gdzie regulacja tam korupcja.
    Okien trzeba pilnować! Przeważnie te uniwersalne wkłady nie pasują i
    dociągając je wkrętami krzywią ramy. Później tych okien nie da się
    wyregulować, opadają, haczą, wieją. Trzeba stać, ja stałem.