  • Data: 2010-06-06 18:32:39
    Temat: Re: Okno połaciowe Velux i inne - montaż
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kiki pisze:
    > http://www.baborow.com/kiki/img_4916.html
    > http://www.baborow.com/kiki/img_4917.html
    > http://www.baborow.com/kiki/img_4918.html
    > i dalsze
    >
    > Ponawiam pytanie o okno połaciowe. Kto umie ocenić i wyjaśnić jak
    > powinno być zamontowane okno połaciowe w deskowanym dachu?
    > Obecnie opiera się na kontrłatach. Metalowe łapki okna Velux są
    > przymocowane do kontrłat - tych poziomych. Okno przez to odstaje od
    > dachu i jest powyżej papy przez co wpływa woda pod okno. Nie ma jak
    > dobrze ocieplić miejsca styku obróbki okna. Czy mam to przerobić ?

> [...]

    Przyglądałem się u siebie - jak napisałeś wcześniej, ale nic nie
    napisałem... u mnie majster przymocował jeszcze wyżej - do łat. Od góry
    na kołnierz nachodzą dachówki, u dołu kołnierz jest wywinięty na
    dachówki. Po bokach dość dużo jest kołnierza po lewej i po prawej... nic
    jak na razie nie zacieka. Obaczymy w praniu, jak wykończę i zamieszkam,
    jednak po tym, co widzę teraz, nie powinno być problemu. Pewnie to
    kwestia ułożenia tych kołnierzy/fartuchów, czy jak tam to zwał... :-)

    pozdr.
    robercik-us