    From: "Decter" <decter(wytnij)@op.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Opinie o silikatach
    Date: Fri, 13 Mar 2009 10:55:05 +0100

    > kto z tego buduje, przeważa ceramika i ytong. Co powoduje taką małą
    > popularność silki? W necie, opinie jakie znalazłem, wskazują wręcz
    > przewagę nad porothermem w wielu dziedzinach. Czy mogę prosić o Wasze

    Oprócza zalet które juz zosały tu opisane mozna jeszcze dodac :
    dokładnośc wykonania silikatów to 1mm nie tak jak w wypalanych ceramikach
    Przekłada sie to na : do wybudowanie domu 130 m2 z poddaszem potrzeba mi
    było niewiele ponad palete kleju.
    Do wytynkowania wystarczyła paleta Goldbandu i 20 worków jakiegos gipsaru.
    Sasiedzi z podobnym domami jak moj kupowali po 3-4 palety tynku.
    Wadą może byc tylko krytyka wiejskich bab którą dziwnym trafem powtarzaja
    prawie wszyscy:
    "Silikaty? Panie z tego to sie buduje garaże , stajnie i kible a nie domy."