  • Data: 2012-05-10 20:09:00
    Temat: Re: Osy
    Od: "capitan" <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Macios" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:jodgls$r8t$1@node2.news.atman.pl...
    > Witam
    >
    > Zauważyłem, że osa robi sobie gniazdo w przejściu z ogródka do
    > pomieszczenia gospodarczego (często używane).
    >
    > Czy pozostawienie jej nie będzie niebezpieczne dla dzieci, które tam
    > często biegają?
    >
    > Gniazdo jest świeże - to może dać jej szanse na założenie nowego, gdzie
    > indziej ?

    W przypadku obecności dzieci koniecznie pozbyć się "lokatorów"
    powód - nie do końca zostały określone przyczyny wkurzania się os.
    Wykonać poniższą procedurę.

    Po pierwsze nie panikować.
    Po drugie poczekac do wieczora aż powchodzą do gniazda (najlepiej jak jest
    zupełnie ciemno).
    Po trzecie załóżyć od dołu na kokon torbę foliową i zawiązać.
    Po czwarte oderwać i wynieść daleko od domu i otworzyć.
    Po piąte wrócić do domu i z radości udanej operacji wypić piwo lub dwa.

    Metoda sprawdzona.

    Pozdrawiam
    c_apitan