  • Data: 2016-09-05 18:48:29
    Temat: Re: PC a GAZ
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-09-04 o 17:08, Kris pisze:

    > Tylko że przy prądzie wypadałoby liczyć tylko skłądniki zmienne= bo od stałych
    ucieczki nie ma w przeciwieństwie do gazu.

    Nigdzie nie ma, nawet jak płacisz abonament telefoniczny, to masz stałe
    opłaty, i oczywiście wszystkie one wpływają na całkowity koszt medium.

    > Ale co znaczy darmo?
    > Przy poziomym to koszt rury-2zł(?) razy ilość metrów, jej zakopania(chyba więcej
    jak 2tys nie powinno wyjść za 2 dni pracy minikoparki) i glikol

    Tylko, że nie każdy ma możliwość używania poziomego, ja nie miałem i
    odwierty szły już w dziesiątki tysięcy złotych, więc podziękowałem, tym
    bardziej, że przyłącze gazu miałem w PGNiG za standardową stawkę, coś
    między 1500 a 2000zł.

    > Przy gazie może przyłącze kosztować 2tys a może 22tys bo to zależy od odległości
    > Przyłącze prądu to 2,2 tys i tu cudów nie ma

    Dla prądu, też zależy od odległości, tyle tylko, że prąd jest częściej
    bardziej dostępny. A że bez prądu dziś żyć nie można, to każdy szuka
    działki żeby prąd i woda były w miarę blisko i tanio, gaz i kanalizacja
    sanitarna schodzą na dalszy plan.