  • Data: 2009-11-08 20:36:10
    Temat: Re: PC vs GZ50
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hd78cj$2bpr$1@news2.ipartners.pl...

    > Że fotki pomagają ale ja akurat musiałem zaryzykować. Ty nie mógłbyś
    > ryzykować wiedząc jak skończy się ewentualnie naprawa.

    W centymetrowych dokladnosciach fotki mozna sobie wsadzic jezeli byly
    robione przed tynkowaniem, a inaczej to raczej trudne.

    > Ja zapiąłem w rozdzielni nowy przewód do starego, w kotłowni pociągnąłem
    > za stary aż wyszedł nowy na końcu i po problemie.
    > A co u ciebie? Będziesz kuć, lutować odcinek nowego przewodu i zakładać
    > koszulkę termokurczliwą. Pozostaje jeszcze zagipsować, odczekać aż
    > wyschnie i zamalować. Naprawdę nie wiele :)

    I skutek pewnie ten sam. Dla mnie montowanie rurek to tez
    "nadinterpretacja". Troche juz zyje i w zyciu nie zdazylo mi sie wymieniac
    kabla w scianie. Nie slyszalem tez zeby robil to ktorys z moich znajomych,
    tesciow i rodzicow. Wyciac kawal sciany by zabezpieczyc sie na
    maloprawdopodobne zdarzenia to chyba jednak troche nadgorliwosc, nie mowiac
    juz o samym chlodzeniu skretki kabli w takiej rurce. Nad wytrzymaloscia
    konstrukcyjna takiej sciany cietej gleboko wzdluz tez mozna by sie
    zastanawiac.

    Pozdro.. TK