  • Data: 2009-11-09 17:14:58
    Temat: Re: PC vs GZ50
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak, nawet mniej.
    > Jestem w taryfie gazowej W2.

    > Nie.
    > 21stC w dzień i 19stC w godzinach 23:00-4:30

    > Nie.
    > Woda w lecie grzana kolektorami a w zimie jak kolektor nie nagrzeje
    > wystarczająco to dogrzewa ją kocioł gazowy.
    > Kuchenka jest na prąd, indukcyjna.
    >
    > Słyszałeś o domach energooszczędnych?
    >
    > Marek

    Właśnie mi kolega co od 2 miesięcy mieszka w nowo wybudowanym domu
    powiedział ile zapłacił za gaz z butli za październik - temperatury były na
    zewnątrz takie jak każdy wie.
    Dom z podłogówką, piec gazowy kondensacyjny dobrej jakości, okna 1,0, silka
    i styropian 15, dom parterowy, poddasze nieużytkowe, na stropie izolacja
    termiczna, rolety we wszystkich oknach zamykane co noc, okresowe dogrzewanie
    kominkiem z DGP.

    Zapłacił ponad 1000 zł za miesiąc.

    Fakt, ma w domu 23 stopnie. Fakt dom nowy, więc mokry. Fakt, to
    propan-butan, a nie GZ50.

    Ale te fakty nie wydaje mi się że powodują aż tak olbrzymią różnice, choć
    może się mylę. Jednym słowem - nie wierzę wam że tyle płacicie, i macie tak
    ciepło. W dalszym mam wątpliwości i uważam że w domu macie 18-19 stopni,
    chodzicie w kufajkach, a w kominku palicie rekreacyjne przez cały dzień.

    MS