  • Data: 2009-11-07 11:58:40
    Temat: Re: PC vs GZ50
    Od: "Bartosz Augustyniak" <o...@n...toya.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek K" <m...@W...kappa.pl> napisał w wiadomości
    news:4af4ed3f@news.home.net.pl...
    Bartosz Augustyniak wrote:

    > sobie bufor. Jak by go nie izolowac to beda tam straty ciepła.

    >Możesz to rozwinąć ? Wg mnie jeżeli bufor jest wewnątrz budynku
    >to trudno mówić o jakichkolwiek stratach.

    Może się zapędziłem, ale wydaje mi się że promieniowanie od takeigo bufora
    może Ci przegrzać niewielkie pomieszczenie kotłowni. Poza tym czasem sie
    zdarze (nie tak sporadycznie) że kotłownia (gdzie byłby bufor) znajduje się
    w garażu gdzie nie planowane było utrzymywanie +15stC tylko raczej +5stC

    Pozdrawiam
    Bartek