  • Data: 2023-06-02 14:45:03
    Temat: Re: PV - produkcja dzisiaj
    Od: Mateusz Viste <m...@...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    dn. 02.06.2023 o 13:08, Cavallino napisał:
    > Złośliwości o Twoich "mikrourazach" też już stosuje nagminnie, pewnie
    > nawet nie wiedząc do kogo pisze.

    Wypraszam sobie. Mikrourazy to zupełnie inna sprawa. Zdarza mi się
    żartobliwie o nich wspomnieć, ponieważ wielce mnie rozbawiły. A
    rozbawiły mnie nie tylko swoją dziecięcą wręcz naiwnością, ale przede
    wszystkim tym, że padły z ust kogoś kto boi się schylić w strachu
    przed wrednym mikrourazem, ale kto jednocześnie nie ma żadnego problemu
    z regularnym narciarstwem czy pracami ziemnymi.

    Czy takie przywołanie zabawnego wspomnienia zalicza się do przymrużenia
    oka, czy podchodzi już jednak pod "złośliwość"?

    Jeśli to drugie, to może faktycznie chochlik ze mnie. Od dziś,
    podpisywać się zatem będę...

    Mogwai