  • Data: 2011-06-21 13:35:13
    Temat: Re: Pale fundamentowe na dużych budowach
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake> szukaj wiadomości tego autora

    > Jezu, popularność mojego dziennika coraz częściej mnie zaskakuje :)
    > Ale oczywiście pytaj, co mogę, podpowiem.

    Hej,

    Widocznie coś przegapiłem :)
    Chętnie dołączę do fanów Twojego dziennika :D

    Mam już 2 typy jeśli chodzi o projekt domku... ale wciąż szukam.
    Bo mieszkanie w starej chałupie latem, to jeszcze ujdzie...
    ...ale zimą już różowo nie jest.

    http://projekty.muratordom.pl/projekt_dom-przy-drodz
    e,400,1,0.htm

    http://www.archipelag.pl/projekty-domow/emilia/
    http://www.archipelag.pl/projekty-domow/emilia/rzuty
    .html

    Na jesieni porządkuję sąsiadującą działkę (przesadzanie krzaczków
    porzeczek, agrestów, borówek itd. wycięcie kilku jabłonek)...
    ... no i szukanie ekipy aby wystartować na wiosnę 2012 .. :)