  • Data: 2012-03-26 21:05:31
    Temat: Re: Palnik do spawania/cięcia
    Od: <news> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Plumpi" napisał:
    > No właśnie. To Ty tu przyszedłeś zadawać pytania, skomleć i prosić
    > o pomoc, a nie ja i to powinno zakończyć Twoje dyskutowanie
    > i wymądrzanie się w tym wątku.

    Nie!!! To TY tu przyszedłeś!!!
    Wpiep**** się w cudze wątki z buciorami i wylewasz żale!
    Jak ci się nie podobam to nie trać czasu i mi to nie pisz, załóż własny
    wątek zawodowych spawaczy ekspierdów i tam przechwalaj się jaki to jesteś
    specjalista a inni nic nie potrafią, opowiadaj bajki o wybuchach jądrowych
    od kropli tłuszczy i polecaj spawarki małpom, do tego się świetnie nadajesz!