  • Data: 2010-12-18 17:22:02
    Temat: Re: Panele z marketu Shit czy nie?
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ieidfd$hgd$1@news.onet.pl...

    > Mnie wychowano tak, ze w domu nigdy nie proponowano zadnych kapci. Jesli
    > ktos chcial sciagac buty - jego wola, ale wówczas siedzial boso. Ja gdy
    > ide z wizyta i mam buty niewizytowe, to je zdejmuje. Gdy mam buty
    > wizytowe, to pytam czy moge w nich wejsc (bo wiem, ze facet smiesznie
    > wyglada w garniturze i skarpetkach).

    A jakies tam biznesowe wizyty czy oficjalne imprezy rzadza sie swoimi
    prawami, ale to zwykle ludzie obyci i wiedza, ze ze sniegiem na podeszwie na
    salony wchodzic nie wypada. Poza tym to umawiane spotkania i mozna sie
    przygotowac wystawiajac chocby wieksza wycieraczke przed wejsciem.

    > Na studiach, na zajeciach z savoir vivre, zwracano szczególna uwage na
    > nieproponowanie gosciom kapci. Bo nie wypada.

    Bo to racja. Proponowanie gosciom kapci zanim ci wykonaja pierwszy ruch to
    kicha. Jednak tak oficjalne spotkania w domu to raczej rzadkosc

    > No ale w swoim domu kazdy jest gospodarzem i byc moze goscie powinni sie
    > dostosowac...

    Goscie przynajmniej powinni pytac a nie pakowac sie z buciorami. Takie
    zachowanie traktuje jak ignorancje.

    :-DDD

    Pozdro.. TK