  • Data: 2009-03-23 19:01:26
    Temat: Re: Pekanie plyt GK na scianach
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "HANA" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:gq8l9q$43m$1@news3.onet...
> [...]

    Bo w 90% przypadków będzie

    > ja ze strony wykonawcy gram w otwarte karty faktura za material plus 7% na
    > paliwo (przy drobnych zakupach tak do 2k pln)
    > przy wieksych 3% a zazwyczaj upusty mam na poziomie 10-15% wiec i tak
    > taniej wychodzi

    10-15% upustu to zwykły klient z ulicy uzyska.

    > i szczeze powiem ze czasami mam ubaw
    > jak mi sie inwestor potem zali ze wydal 500 pln na paliwo bo chcial sam
    > ;-)
    > bo to kolkow 10 szt. zabraklo, to worek cekolu to cos tam...

    A wykonawcy kupią kołki w opakowaniu 1000szt inwestor płaci za całość,
    wykonawca zużywa 100szt a reszte odsprzedaje nastepnemu inwestorowi.

    > ze nie wspomne ze jak trefny material to jest przepychanka czyja wina
    > ty dzialasz normalnie jak inwestor wiec jestes "kryty" zostaje ci
    > gnebienie wykonawcy
    > ma byc dobrze i juz

    Jak inwestor sam kupuje to kupi sobie materiał odpowiedniej jakości(a jak
    kupi chłam to jego strata)- jak kupuje wykonawca to kupuje jak najtaniej bo
    ma zapłacone za usługe z materiałem wiec tańszy materiał kupi wiecej kasy mu
    zostaje. A jak widać z lektury grupy większość wykonawców nie chce rozbić
    cen osobno: materiał+ usługa- ciekawe czemu?

    > Jeżeli ma być szybko i tanio to nie może być wysokiej jakości,
    > Jeżeli ma być wysokiej jakości i szybko to nigdy nie będzie tanio,
    > A jeśli na być tanio i wysokiej jakości to nigdy nie bedzie szybko.

    Nie musi byc szybko, może być, ma być wysokiej jakości;))

    Kris