  • Data: 2009-03-23 18:44:11
    Temat: Re: Pekanie plyt GK na scianach
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " Janusz" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:gq8hol$js2$1@inews.gazeta.pl...

    > zły wniosek - ja jako inwestor zlecam wykonanie wraz z zakupem,
    > wniesieniem,
    > zrobieniem i posprzątaniem... między innymi dlatego, żeby nieświadomie
    > takich
    > błędów nie robić, jak niestety zrobili moi "fachoFcy"
    >
    > Pozdr.
    > Janusz

    A to zwracam honor
    zasugerowalem sie postami w stylu "sam kup material bo bedzie taniej"
    ja ze strony wykonawcy gram w otwarte karty faktura za material plus 7% na
    paliwo (przy drobnych zakupach tak do 2k pln)
    przy wieksych 3% a zazwyczaj upusty mam na poziomie 10-15% wiec i tak taniej
    wychodzi
    i szczeze powiem ze czasami mam ubaw
    jak mi sie inwestor potem zali ze wydal 500 pln na paliwo bo chcial sam ;-)
    bo to kolkow 10 szt. zabraklo, to worek cekolu to cos tam...
    ze nie wspomne ze jak trefny material to jest przepychanka czyja wina
    ty dzialasz normalnie jak inwestor wiec jestes "kryty" zostaje ci gnebienie
    wykonawcy
    ma byc dobrze i juz

    pozdrawiam

    --