  • Data: 2009-04-12 00:13:06
    Temat: Re: Peknieta wylewka.
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tornad" <t...@o...net> napisał w wiadomości
    news:605e.00000400.49e11fd4@newsgate.onet.pl...

    > To bedzie chyba rysa skurczowa. Zapewne wytwornia kupuje najtansze
    > popiolowo-
    > hutnicze badziewie, cement, ktory ma ponadnormatywny skurcz. Dlatego ja
    > preferuje krecenie betonu samemu i klasyczny cment portlandzki.
    > Trzeba to rzeczywiscie zeszyc, z tym, ze ja bym to pozszywal nieco
    > rzadziej
    > ale za to dluzszymi kawalkami, po pol metra conajmniej. Zywica na bazie
    > epidiamu zapewne jest dobra bo zanim zwiaze, wnika w te szczeliny.
    > Jesli masz zamiar i mozesz to "nadlac", to chyba korzystne bedzie zrobic
> [...]

    Widzisz, sprawa jest pewnie bardziej skomplikowana, bo posadzkarze robili
    beton na budowie z towaru jaki sam im dostarczylem. Piasek plukany
    odpowiedniej frakcji, cement kupilem sam bez grama popiolu, czysty tzw.
    jedynka. Beton robiony miksokretem polsuchy, praktycznie bez wody po podaniu
    a strop. Do niedawna tego nie widzialem, a posadzka jest od listopada.
    Wyglada na to, ze przeschla i te rysy sie objawily. :-)
    Najgorsze jest to, ze dylatacje sa, towar najlepszy jaki moglem
    zorganizowac, zero oszczednosci i wraz cos jest nie tak. Chyba naucze sie z
    tym zyc, bo jak pisza inni nie jestem w tym osamotniony. Namawiali mnie
    przed wylewka na zastosowanie zbrojenia z jakichs wlokien polimerowych, ale
    uznalem ze chca mnie zwyczajnie naciagnac, bo co tam jakis polipropylen przy
    siatce stalowej. Teraz zastanawiam sie, ze to moze byl blad, ale z drugiej
    strony ktos tu pisal ze i z tym pekla. W kazdym razie dziekuje Ci za rady
    jak zwykle dla mnie bardzo cenne, ale przy komputerze raczej tego nie
    rozbierzemy. Gorzej, ze nie znam przyczyny tego stanu, by uniknac tego na
    dole. Trudno, jakos to bedzie. Pokaze im co wyszlo na gorze i moze cos
    wspolnie uradzimy.

    Pozdro.. TK