  • Data: 2009-04-12 09:15:08
    Temat: Re: Peknieta wylewka.
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maniek4 wrote:

    > Zostala mi wylewka jeszcze na dole, ok. 150m^2, wszystko w podlogowce. Jak
    > to zrobic, by unknac pekniec pamietajac, ze na gorze zrobione jest niemal
    > jak ksiazka pisze.
    Maniek, mnie prawie nic nie popękało, prawie bo na korytarzu długim i
    wąskim pękło na pół, ale to z powodu załomku schodów, mówiłem im aby tam
    zrobili rysę ale twierdzili że nie pęknie a pękło :( ale poza tym mam
    bez rys, a dlatego że wszędzie dałem siatkę NA rury podłogówki, dzieki
    temu ona trzyma, poza tą jedną rysą, i tobie tak samo proponuję.

    --
    -----
    Pozdr