  • Data: 2009-04-12 17:58:52
    Temat: Re: Peknieta wylewka.
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:

    > Widzisz Marku tu sa wlasnie dwie szkoly, wystarczy spojzec na Kisana.
    > Wygodniej dla samego wykonania jest danie siatki pod rurkami. Raz ze mozna
    > do niej mocowac rury, dwa ze chodzenie po tak przygotowanej posadzce przy
    > samym jej betonowaniu jest o wiele wygodniejsze.

    Wygodniejsze na pewno, tyle że ja nie widzę za bardzo sensu dawania tego
    zbrojenia... No chyba, że tylko do przytrzymania rurek.
    Aby zbrojenie spełniało swoją rolę w betonie, musi mieć odpowiednią otulinę.
    Jeśli te siatki leżą bezpośrednio na styropianie, to otuliny raczej tam nie
    ma... Rurki powinno się mocować specjalnymi spinkami do styropianu, i z tym
    na pewno jest mniej roboty niż z wiązaniem opasek. Co do folii aluminiowej
    na styropianie, to spełnia ona przecież rolę ekranu odbijającego
    promieniowanie.

    --
    Bartek