    From: <news>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Pęknięty komin ceramiczny - decyzja reklamacji
    Date: Thu, 26 Apr 2012 17:38:15 +0200

    Użytkownik "Lewis" napisał:
    > Logiczne, jest to dla nich podstawą odrzucenia gwarancji ale niech
    > mi ktoś wyjaśni co jest powodem pęknięcia wkładu ;)

    Pęknięcie powstało na skutek przekroczenia temperatury maksymalnej spalin,
    taki jest mój domysł, sprawdź czy twój wkład miał temperaturę maksymalną 650
    stopni, jeśli tak to moje przypuszczenia są prawdziwe.

    Nie daj się załatwić nieuzasadnionym odrzuceniem gwarancji.
    Jak byś się uparł to mógł byś wynająć firmę zajmującą się odszkodowaniami i
    poza kasą za komin dostać jeszcze odszkodowanie za straty moralne i inne
    powstałe na skutek świadomego i celowego sprzedania ci bubla.