  • Data: 2010-10-25 06:16:55
    Temat: Re: Pęknięty wężyk, zalany dom - co robić?
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:ia2s0u$9n9$1@news.task.gda.pl...
    >W dniu 2010-10-24 22:36, Tomek pisze:

    > Przepraszam, że spytam.. Co to za wężyk pękł? Czy mógłbyś podać firmę?

    Koledze pękł wężyk do baterii, który kupił za 5zł i zalało całe mieszkanie,
    nowy parkiet.
    Chyba lepiej kupić baterię na gietkie rurki miedziane, wydaje mi się, że
    pewniejsze połączenie.
    U mnie po 5 latach skorodował stalowy korek (zaślepka) w instalacji
    miedzianej i ciekło. Cały gwint po prostu się rozpadł (został 1 zwój). :-)
    Sprawdziłem i większość stalowych elementów (zawory) jest pokrytych rdzą.
    Bedę wymieniał na mosiężne. :-)