    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Piec CO wywala różnicówkę
    Date: Tue, 30 Jun 2015 13:54:43 +0200
    <b...@g...com>
    <mmra4s$e4v$1@node1.news.atman.pl>
    <d...@g...com>
    <mmrdnr$hr3$1@node1.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <mmrhfr$lur$1@node1.news.atman.pl>
    <6...@g...com>
    <mmrns9$sn5$1@node1.news.atman.pl>
    <c...@g...com>
    <mmtm80$fmj$1@node2.news.atman.pl>
    <3...@g...com>

    dyskusyjnych:33bb4f8c-3af3-4f95-afec-7496bdf6ec3b@go
    oglegroups.com...

    > teoretyzujesz - bo gdybys tego nie zrobił to wynikną koszty. A ze tak
    > prawa sie nie stanowi? Niespecjalnie istotne :)

    Oczywiście że się stanowi - choćby obecnie nowe tablice rejestracyjne -
    stare zachowały ważność i nawet przy naprawie samochodu nie masz obowiązku
    ich wymieniać na nowe.

    > Gdyby ktos zechcial wprowadzac prawo ujedolicające owe kierunki to
    > przeciez w tym samym prawie nie zrobi takich wyjątów.

    Bo?

    Masz np. obowiązek zapinania pasów i wyjątek dla samochodów które nie
    posiadają fabrycznych punktów ich mocowania czy jakoś tak.

    > No to napisz jeszcze raz co - i zestawimy to z koniecznoscią wymiany
    > osprzetu przy remontach - zobaczymy ile w tym sensu.

    Prawidłowe działanie urządzeń dla których ma znaczenie gdzie jest faza.

    > Zadzwon do producenta co on o tym sądzi - i w jaki sposób uzyskał atesty
    > na urządzenie - i w jaki sposób uzyskał atesty na urządzenie.

    Mam lepsza propozycję rozkręć taka listwę i zobacz jej budowę. Bo na razie
    dyskutuję ze ślepym o kolorach.

    Producent kotła też uzyskał atest na kocioł - ot po prostu pewnie małymi
    literkami gdzieś jest napisane że wymaga podłączenia do gniazda z fazą po
    lewej gdy bolec u góry i tyle.

    Pozdrawiam
    Ergie