  • Data: 2022-01-09 16:30:00
    Temat: Re: Piec do pieczenia chleba/pizzy
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 9 stycznia 2022 o 16:16:02 UTC+1 Cavallino napisał(a):
    > To zabawki za 3-4 tys?
    > A czegoś w cenach kilka razy niższych niet?
    >
    > Kupowanie browaru żeby się piwa napić, to dość słabe rozwiązanie...

    no, tak to wychodzi... i wielkie toto (ja mam na wsi)
    sa jeszcze typu https://domowypiecdopizzy.pl/sklep
    gdzies widziałem jak toto "poprawic" lekko , przy grzalkach gora/dół ma szanse
    działać...

    Jeśłi ma wyjść neapolitanska, to ~450 stopni musi być... i 1-2 minuty pieczenia
    Ja robię najczęściej pi razy oko tak:
    https://piecchlebowy.pl/przepis-na-ciasto-do-pizzy

    BTW zastanawiam się , czy nie da się piekarnika zmodyfikować, mam z pyroliza, tylko
    blokuje drzwiczki przy grzaniu na full ;)

    a co do mycia po robieniu ciasta to u mnie robot planetarny + zmywarka rozwiazuje
    problem...